dimanche 10 octobre 2010

to m. and g. and c. r. t. t. d. a. m. j and you

B ce que je veux, je le veux avec toi.
M sauf que. ce n'est pas. moi.
A il n'y a pas de secrets.
M il n'y a que des aveugles.
A tu es tombée amoureuse de quelqu'un qui n'existe pas
C non.
M si.
B non.
A si.
C non.
B non.
M si.
C je le savais,
B je le savais,
C pourquoi est ce que je n'arrive pas à apprendre ?
A je n'accepterai pas de vivre dans les ténèbres.
B ne regarde pas le soleil, ne regarde pas le soleil.
C je t'aime.
M trop tard
A c'est fini.
A nous ne savons pas que nous sommes nés.


credits : christian lutz


3 commentaires:

  1. Hello there, You’ve done a great job. I will certainly digg it and for my part suggest to my friends. I am confident they’ll be benefited from this web site.

    RépondreSupprimer
  2. I am really pleased with reading your blog!!! Excellent content wrote, thanks
    voyance en ligne email

    RépondreSupprimer

  3. Thanks for sharing such a useful information.Professional Logo Design I was just surfing on internet and found your blog after reading this i realize that i should come here often.
    voyance gratuite par mail

    RépondreSupprimer